برای تویی که همیشه در قلبمی

خرید بک لینک
اصالت رو نه میشه خریدنه میشه اداشو درآورد و نه میشه با بزك و دوزك بهش رسید!اصالت یعنی...دلت نمیاد خیانت كنی...دلت نمیاد دل بشكنی...دلت نمیاد دورو باشی...دلت نمیاد آدما رو بازی بدی...این بی عرضگی نیست!اسمش "اصالته" برای تویی که همیشه در قلبمی...ادامه مطلب

ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال می‌کنید

برچسب: اصالت,اصالت وجود,اصالت چیست,اصالت یعنی,اصالت دارو,اصالت بیمه نامه,اصالت کالا,اصالت داشتن,اصالت به انگلیسی,اصالت يعني, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 8:40

می دانی مردانگی از نگاه یک زن چیست؟

مردانگی همه اش خلاصه

می شود در یک کلام "امنیت"

برای تویی که همیشه در قلبمی...

ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال می‌کنید

برچسب: مردانگی,مردانگی شعر,مردانگی یعنی,مردانگی مرد,مردانگی چیست,مردانگی کمزوری کا علاج,مردانگی به مرد بودن نیست,مردانگی به چیست؟,مردانگی به کامت,مردانگی به جنسیت نیست, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 8:40

این پست فقط برای توست....

برای تویی که همیشه در قلبمی...

ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال می‌کنید

برچسب: فقط برای تو,فقط برای تو مینویسم,فقط برای تو مهدی جان,عاشقانه فقط برای تو,وبلاگ فقط برای تو,فقط تو,فقط تو ایرانه که,فقط تورو میخوام,فقط تو نیستی هلن,فقط تو را میخواهم, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 8:39

تو رفته ای اما ...فقط...از تو خواهشی دارمهر کجای این دنیا که بودی...هر کجا...حتی در آغوش عشـــــــــــــقت...حتی در کنار کســی دیگر...هر وقت خوشحال بودی و از ته دل می خندیدی...یادت باشدکاری کرده ای که یک نفرمدت هاست نمی تواند از ته دل بخندد... برای تویی که همیشه در قلبمی...ادامه مطلب

ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:34

میگی مهم نیستاما صبح تا بیدار میشی و هنوز گیجی دستت میره رو گوشیتا بهش پیام بدی: صبح بخیر عزیزممیگی مهم نیستاما وقتی اسمشو میشنوی داغ دلت تازه میشهمیگی مهم نیستاما تا بهش فکر می کنی اشــــــــــک تو چشمات جمع میشه...!!میگی مهم نیستاما به همه گفتی دیگه نشنوم کسی از اون اسمی بیاره...اما کار دلــــــــــت با این چیزا درست نمیشهمیگی مهم نیستاما وقتی که خیلی تنهـــایی عکساشو نگاه میکنی و باهاش حرف میزنیمیگی مهم نیستاما دلـــت میخواد بازم بهش فکر کنی...فراموش کنی اون همه تحقیرو...!!میگی مهم نیستاما تا یه بچه بیرون میبینی یاد قدیما میکنی که می گفت:بچم برای تویی که همیشه در قلبمی...ادامه مطلب

ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 21:34

صفحه بندی