تو رفته ای اما ...فقط...از تو خواهشی دارم
هر کجای این دنیا که بودی...
هر کجا...
حتی در آغوش عشـــــــــــــقت...
حتی در کنار کســی دیگر...
هر وقت خوشحال بودی و از ته دل می خندیدی...
یادت باشد
کاری کرده ای که یک نفر
مدت هاست نمی تواند از ته دل بخندد...
برای تویی که همیشه در قلبمی...ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14