امشب سالگرد جداییمونه یادته...؟؟؟؟ 31مرداد بدترین روز زندگیم... سه سال شد ما هیج وقت سالگرد آشنا شدنمون رو نگرفتیم کاش بودی سالگرد جدایی میگرفتیم... چرا این زندگی لعنتی تموم نمیشه دلم گرفته خدا......