یادته...؟؟؟؟
31مرداد
بدترین روز زندگیم...
سه سال شد
ما هیج وقت سالگرد آشنا شدنمون رو نگرفتیم کاش بودی سالگرد جدایی میگرفتیم...
چرا این زندگی لعنتی تموم نمیشه
دلم گرفته خدا...
برای تویی که همیشه در قلبمی...ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال میکنید
برچسب: سالگرد ازدواج,سالگرد فوت مادر,سالگرد فوت پدر,سالگرد تولد,سالگرد ازدواج مبارک,سالگرد ازدواج به انگلیسی,سالگرد عقدمون مبارک,سالگرد دوستی,سالگرد برجام,سالگرد مشروطه, نویسنده: بازدید: 13