ﺷﺎﯾﺪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﻨﺪ ، ﺍﻣﺎ ..
ﺍﻣﺎ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻧﮕﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ ..
ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ، ﻗﺴﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﺶ ﺍﺳﺖ ...
ﻭ ﺻﺒﺮ ، ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺭﻭﺣﺶ ...
دی ماهی ست ﺩﯾﮕﺮ ...
ﻋﻮﺍﻃﻒ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﺭﻭ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﻣﯽ ﺭﯾﺰﺩ ...
ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﮕﻮﯾﺪ ..
ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ﻭﻗﺖ ﺍﺷﮏ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎﺷﺪ ...
خیلی وقتا دوست دارد یواشکی با درون خودش زمزمه کند
و درد و دل کند و با خودش حرف بزند....
دی♥ ماهی ست ﺩﯾﮕﺮ ...
ﻓﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯼ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ..
برای تویی که همیشه در قلبمی...
ما را در سایت برای تویی که همیشه در قلبمی دنبال میکنید
برچسب: دی ماهی ها,دی ماهی,دی ماهی یعنی,دی ماهی که باشی,دی ماهیا,دی ماهی های معروف,دی ماهی خانوم,دی ماهی های,دی ماهی بودن یعنی,دی ماهی هستم, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 16:21